Vrienden van Parki

Draagt u Stichting Parki een warm hart toe? En vindt u het ook belangrijk dat er meer onderzoek gedaan wordt naar de ziekte van Parkinson? Dan zou het mooi zijn als u vriend wordt van de stichting.

Doet u een periodieke gift die minimaal 5 jaar loopt? Dan is deze gift volledig aftrekbaar van de belasting omdat Stichting Parki een ANBI status heeft.  Een instelling kan alleen een ANBI zijn, als ze zich nagenoeg geheel inzet voor het algemeen belang.

Hoe meer vrienden van Stichting Parki, hoe meer geld er naar onderzoek naar de ziekte van Parkinson gaat. We hopen hierdoor bij te dragen aan een snelle oplossing of behandeling van deze nare ziekte. Een ziekte die steeds meer voorkomt, ook bij jongere mensen.

Wat krijgt u voor wat u geeft!!

Bij een minimale gift van € 5,- per maand voor de periode van 5 jaar krijgt u een kleine ets cadeau. U kunt kiezen uit 3 verschillende etsen die speciaal zijn gemaakt door de initiatiefnemer en oprichter van deze stichting, beeldend kunstenaar Twan Hendriks.

Ook streven we er naar om alle vrienden van Stichting Parki minimaal 1x per jaar een koffieconcert aan te bieden. U als vriend heeft dan gratis toegang.

Meldt u zich hier aan of een eenmalige donatie:

Deze video geeft u een kijkje in het atelier bij het afdrukken van één van de cadeau etsjes.