Ansichtkaarten voor het goede doel

Stichting Parki geeft ansichtkaarten uit!

De ansichtkaarten worden verkocht a 3 € per stuk. Er wordt een serie van 7 verschillende ansichtkaarten aangeboden in diverse winkels in Tilburg en online (zie onderaan). Een set van 3 dezelfde grote ansichtkaarten, alleen online en bij het adres van de stichting (zie onderaan). Beiden worden inclusief enveloppen geleverd.

De ansichtkaarten is van werk van de oprichter van de stichting, beeldend kunstenaar Twan Hendriks. Het zijn gevouwen kaarten met een onbedrukte binnenkant. Geschikt voor iedere gelegenheid en passend bij iedere boodschap. Altijd handig om ’n paar stijlvolle kaarten in huis te hebben! Daarmee steunt u ook gelijk Stichting Parki om geld in te zamelen voor onderzoek naar de ziekte van Parkinson.

Op enkele Plaatsen in Tilburg staan displays met de set van 7 verschillende werken, waar u met een QR-code € 15,00 of meer kan doneren en vervolgens een bundel kan meenemen. De set van 3 identieke kaarten is vooralsnog alleen af te halen op de Bredaseweg 214. U heeft ze dan direct in bezit en spaart daarmee ook nog de € 3,00 porto kosten uit. De volgende plaatsen kunt u ze vinden;

Stichting Parki-

Antoon de Jong-
Gianotten Mutsaers-
Grotto-
Textiel Museum-
Trends Kappers-
Frans van aarle
Kims kroeg-

Bredaseweg 214, Tilburg. Alleen op woensdagochtend van 10 tot 12:00 uur
en zaterdagmiddag van 14 tot 17:00 uur.

Boomstraat 117 Tilburg
Emmapassage 17 Tilburg