Ansichtkaarten voor het goede doel

Stichting Parki geeft ansichtkaarten uitgeven! Deze kaarten zijn verpakt in een bundel van 7 stuks (inclusief enveloppen). Op de ansichtkaarten is werk van de oprichter van de stichting te zien, beeldend kunstenaar Twan Hendriks. Het zijn gevouwen ansichtkaarten met een onbedrukte binnenkant. Geschikt voor iedere gelegenheid en passend bij iedere boodschap. Altijd handig om ’n paar stijlvolle kaarten in huis te hebben! Daarmee steunt u ook gelijk Stichting Parki om geld in te zamelen voor onderzoek naar de ziekte van Parkinson. De kosten zijn € 15,00 exclusief portokosten (€ 3,00). U kunt uw bestelling doen via deze pagina van de stichting en direct betalen met iDeal. Na de ontvangsten van het bedrag € 18,00 worden ze zo spoedig mogelijk verzonden.

Ook op enkele Plaatsen in Tilburg staan displays met o.a. de ansichtkaarten bundels waar u via de QR-code € 15,00 of meer kan doneren en vervolgens een bundel kan meenemen. U heeft ze dan direct in bezit en spaart daarmee ook nog de € 3,00 porto kosten uit. De volgende plaatsen kunt u ze vinden;

Stichting Parki-

Antoon de Jong-
De Pont Museum-
Gianotten Mutsaers-
Grotto-
Prins Heerlijk-
Prins Heerlijk/Factorium-
Textiel Museum-
Trends Kappers-

Bredaseweg 214, Tilburg. Alleen op woensdagochtend van 10 tot 12:00 uur en zaterdagmiddag van 14 tot 17:00 uur.

Boomstraat 117 Tilburg
Wilhelminapark 1 Tilburg