Ansichtkaarten voor het goede doel

Stichting Parki geeft ansichtkaarten uit!

De ansichtkaarten zijn gemaakt door de oprichter van de stichting, beeldend kunstenaar Twan Hendriks. Het zijn gevouwen kaarten met een onbedrukte binnenkant. Geschikt voor iedere gelegenheid en passend bij iedere boodschap. Altijd handig om ’n paar stijlvolle kaarten in huis te hebben! Daarmee steunt u ook gelijk Stichting Parki om geld in te zamelen voor onderzoek naar de ziekte van Parkinson.

De kaarten zijn online te bestellen en af te halen op de Bredaseweg 214 of kunnen worden verzonden (+ € 3,00 porto kosten). De set met 7 ansichtkaarten is ook beschikbaar bij enkele displays in Tilburg waar u met een QR-code € 15,00 of meer kan doneren en deze vervolgens meenemen. Op de volgende plaatsen kunt u ze vinden.

Stichting Parki-

Antoon de Jong-
Gianotten Mutsaers-
Grotto-
Textiel Museum-
Trends Kappers-
Frans van aarle

Bredaseweg 214, Tilburg. Alleen op afspaak.

Boomstraat 117 Tilburg
Emmapassage 17 Tilburg