Nieuwsbrief oktober 2022

Aanpassing inschrijving nieuwsbrieven

inhoud:

1. PARKI BIJ SBS 6, NOTEER DE DATUM EN KIJK NAAR EEN MOOI INTERVIEW MET MIJ!
  2. VAN PARKINSONFONDS NAAR HERSENSTICHTING
  3. PERSONEELS UITJE VOOR HET BEDRIJF GENTI BIJ STICHTING PARKI
  4. DE CADEAUPRENT VOOR HET BEDRIJF “GENTI”

PARKI BIJ SBS 6, NOTEER DE DATUM 22 OKTOBER OM 16:30 UUR EN KIJK NAAR EEN MOOI INTERVIEW MET MIJ!

Na een wederzijds inspirerend gesprek met De Hersenstichting hebben ze mij een voorstel gedaan. Enthousiast over onze ideeën en daadkracht stelde de Hersenstichting voor of ik een rol wilde vervullen in het programma “De Nalatenschap” dat op SBS6 komend seizoen wordt uitgezonden. Al de eerste aflevering, op zaterdag 22 oktober, zou over mijn nalatenschap, de Stichting Parki en het ParkinsonGrasveld gaan.

Daar heb ik wel even over na moeten denken. Wil ik dat wel? Nou als dat in voordeel is voor de stichting en mijn doel, dan ja, laat het maar gebeuren. Er zijn al diverse opnames gemaakt. Interviews met mij, mijn zus Willy en m’n vriendin Lenny. Ook op de sportschool en tijdens de etscursus was de cameraploeg aanwezig. Inmiddels heb Ik de ruwe versie gezien om eventuele fouten of items die ik er niet in wilde hebben, te veranderen. Als ik dan in een kort tijdsbesef van +/- 25 minuten mijn leven voorbij zie gaan, zie ik dat het een bijzonder leven is met al zijn ups en downs. Ik zeg niet voor niets een leven als een goudvinkje.

VAN PARKINSONFONDS NAAR HERSENSTICHTING

Sinds de stichting in 2019 is opgericht zijn we overgestapt naar de Hersenstichting. We werden geadviseerd om een fonds op naam op te richten en dat was op dat moment niet mogelijk bij het Parkinsonfonds. Ook mijn nalatenschap zal naar de Hersenstichting gaan. Deze beslissing is genomen voor de mogelijkheid om een fonds op naam te krijgen.

Dat kan bij de Hersenstichting maar bij het ParkinsonFonds kan dat niet. Alle goede doelen voor de strijd tegen Parkinson zijn mooi. Parkinson op zich heeft ook enige relatie met ander aandoeningen van de hersenen, zoals de relatie met dementie. Parkinsonpatiënten hebben 50% kans op die aandoening. Er ligt dus een relatie tussen die twee twee. Stel er wordt iets gevonden i.v.m. dementie, wie weet kan daar ook voordeel in liggen voor Parkinson.

PERSONEELS UITJE VOOR HET BEDRIJF GENTI BIJ STICHTING PARKI

Vrijdag 2 september hebben 5 personen van bedrijf “Genti” de workshop enthousiast ondergaan. De groep bestond uit 4 man en een vrouw. Meteen was ik verrast met deze verhouding. De mannen zijn tot nu toe in de minderheid, wat bij mij een beetje wrijft.
Ik hoop dat er meer bedrijven dit voorbeeld volgen. Medewerkers van bedrijven, maximaal 5 personen, kunnen dan gezamenlijk een workshop-dag meemaken en gelijk een goed doel steunen.

DE CADEAU PRENT VOOR HET BEDRIJF “GENTI”.

Aan het einde van de ochtend kwam Vincent Vermeer de oprichter en eigenaar van het bedrijf “Genti”, kijken hoe het allemaal verliep. Het was een verrassing voor hem dat hij een cadeauprent kreeg die hij enthousiast in ontvangst nam. De heer Vermeer kreeg die prent vanwege de regel, als iemand voor een volle workshop zorgt krijgt die persoon als dank een prent die ik daar speciaal voor heb gemaakt. Hij liet weten deze prent in zijn kantoor te hangen.

deze prent is al enkele malen enthousiast ontvangen. Mooier kan je het niet maken. Denk je dat jouw werkgever dat zou interesseren? Laat je werkgever mij bellen of mailen 06-12282793 of info@stichtingparki.com

Over het bedrijf “Genti” citeer ik de website;
Genti is een 100% Nederlands modelabel met een sterk internationaal karakter. Creativiteit, kwaliteit en een individuele mindset hebben ons gebracht waar we staan en we kijken enkel vooruit. Het Genti DNA heeft in de afgelopen vijftien jaar bewezen succesvol te zijn.
Meer weten? Check www.genti.nl

Verdere ondersteuningsmogelijkheden

Ik hoop u met deze nieuwsbrief weer op de hoogte gebracht te hebben. Mochten er tussendoor veranderingen plaatsvinden dan laat ik dat snel weten.

Tot een volgende nieuwsbrief.

Aanpassing inschrijving nieuwsbrieven